sestdiena, 2012. gada 13. oktobris

Pirms mūsu sākuma...

Visus noteikti interesē, kā mēs satikāmies ar Samo, kas šo lielisko satikšanos ierosināja un kāds Samo bija pirms nokļuva pie manis. Es pastāstīšu.
(Bija zirgu kalendārs, šī bilde ļoti iepatikās un sev vēlējos šādu zirgu. Izgrie-
zu bildi, pieliku pie sienas un visu laiku skatījos uz viņu, iztēlodamās, kā būs,
kas man būs šāds zirgs. Man patika iztēloties. Un nepagāja ilgs laiks, kad tie-
ši šāds zirgs iekrita manās rokās...)
Viss sākās ar to, ka mana bērnības sapņotā fantāzija sāka kļūt reāla. Biju atradusi labu darbu, pietiekoši labu nodrošinājumu, lai iekrātu un varētu atļauties zirgu ar visām tā dārgajām izmaksām. No bērnības zināju, ka zirgs būs sarkans. Man patika sarkanie. Izteikti sarkans ar baltām kājām. Un kāpēc es gribēju kumeļu, nevis pieaugušu, labi apmācītu zirgu? Jo kumeļu/jaunzirgu vajag mācīt. Bet kas tas par zirgu, kas gatavs un izglītots iekrīt jātnieka rokās? Ar tādu var tikai jāt. Taču, lai izveidotu attiecības un savstarpēju sapratni nepieciešams lielāks laiks. Ir jāiesaistās apmācībā. Protams, bija risks, un daži uz manis skatījās pilni skepses, vēlēdamies atrunāt. Ko tu jauns cilvēks bez pieredzes un zināšanām izdarīsi? Bet gan jau. Gan jau kaut kā. Un galā būs labi!

Meklēju ilgi līdz biju atradusi divas pietiekami labas kandidatūras – vienu rudu četrām baltām kājām un vienu bēru četrām baltām kājām. Pirmais izrādījās man nederīgs - tā ķermeņa struktūra lika noprast, ka zirgs vairs nekāds lielais audzējs nebūs. Gribēju lielu, skaustā ap 1.7 m, tāpēc pievērsos bērajam. Bērais bija Samo. Bildēs viņš bija skaists. Sarkans, četrām baltām kājām, kā biju gribējusi.

Saimniece man uzrakstīja, piedāvāja savu zirgu pirkt. Pirms tam gan paprasot, kam man. Sacīju, ka hobijam. Jā, neko vairāk par hobija mīļzirgu arī nevēlos. Mož nākotnē iemācīsimies lekt, taču ne uz kādiem lielajiem augstumiem neiešu. Vienīgais, kas man patīk, tas varētu būt kross – mešanās auļos pa visādiem bezceļiem. Taču arī tikai savām interesēm. Un zirga interesēs :)
(Samo ar māti. Māte ir diezgan liela auguma - viens no priekšnoteikumiem, ka
arī dēls izaugs liels. Plus, viņa ir no iejādnieču zortes, kas, savukārt, nozīmē,
ka viņas gaitas ir pietiekoši skaistas...)
 








(Samo ar māti. Samora pirmā ziema, pirmais sniegs,
pirmais aukstums. Kādas varētu būt zirga sajūtas un
izjūtas, visu satiekot pirmo reizi? Bailes? Interese?)


(Samora dzimšanas diena. Kā saimnieki viņu lutina, pat kūka bija.)
Pērkot zirgu, aizdomājos arī par horoskopu zirgiem, par to, kā zvaigžņu stāvoklis ietekmē zirga raksturu, kādas tā spilgtākās rakstura iezīmes un kādi gaidāmie niķi... Mazliet paraušoties netā, atradu vienu interesantu rakstu - par zirga horoskopiem
Mans zirgs gluži tāpat kā es, ir vērsis. Kā sapratīsies divi vērši!?            
Mūsu gadalaiks ir pavasaris. Laiks - pienenes...




3 komentāri: